Biluletyn Informacji Publicznej: Biuletyn Informacji Publicznej GZO

Wyszukiwarka


Biuletyn Informacji Publicznej
Logo BIP


Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Drukuj
powrót

Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia:

Termomodernizacja trzech budynków przedszkoli publicznych w Strzelcach Opolskich

Nazwa i adres zamawiającego: Gminny Zarząd Oświaty w Strzelcach Opolskich
Data wprowadzenia: 16 styczeń 2018
Tryb zamówienia: Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie „przetargu nieograniczonego”, zgodnie z przepisami ustawy PZP(1) (dział II, rozdz. 3 oddz. 1
Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
Znak sprawy: IN.21.1.2018
Opis przedmiotu oraz wielkość zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja trzech budynków przedszkoli publicznych w Strzelcach Opolskich, zgodnie z dokumentacją projektową.
  1. Szczegółowy zakres robót:
a) Część I: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Strzelcach Opolskich, obejmująca:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wykonanie nowych parapetów;
- docieplenie ścian fundamentowych;
- zabudowę podnośnika dla osób niepełnosprawnych;
- budowę nowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i spocznikiem;
- remont schodów zewn. do pomieszczeń gospodarczych (przy elewacjach bocznych);
- budowę schodów zewnętrznych z sal zabawowych na plac zabaw;
- wymianę instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podnośnika;
- wykonanie instalacji solarnej;
- wymianę opraw i źródeł oświetleniowych w pomieszczeniach przedszkola;
- roboty wykończeniowe i pozostałe określone w dokumentacji projektowej;
- zapewnienie kierownika budowy;
- wykonanie określonych w SIWZ badań, prób i pomiarów;
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;

b) Część II: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 8 w Strzelcach Opolskich, obejmująca:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wykonanie nowych parapetów;
- docieplenie ścian fundamentowych;
- wymianę okna piwnicznego oraz drzwi zewnętrznych;
- zabudowę podnośnika dla osób niepełnosprawnych;
- budowę nowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i spocznikiem;
- budowę podestu ze schodami zewn. do pomieszczeń gospodarczych;
- budowę schodów zewnętrznych z sal zabawowych na plac zabaw;
- przebudowę instalacji c.o.
- wymianę instalacji odwodnienia budynku;
- wymianę instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podnośnika;
- wykonanie instalacji solarnej;
- wymianę opraw i źródeł oświetleniowych w pomieszczeniach przedszkola;
- roboty wykończeniowe i pozostałe określone w dokumentacji projektowej;
- zapewnienie kierownika budowy;
- wykonanie określonych w SIWZ badań, prób i pomiarów;
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
 
c) Część III: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 9 w Strzelcach Opolskich, obejmująca:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wykonanie nowych parapetów;
- docieplenie ścian fundamentowych;
- wymianę okien piwnicznych oraz drzwi zewnętrznych;
- budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych;
- budowę nowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i spocznikiem;
- budowę podestu ze schodami zewn. do pomieszczeń gospodarczych;
- budowę schodów zewnętrznych z sal zabawowych na plac zabaw;
- przebudowę instalacji c.o.
- wymianę instalacji odwodnienia budynku;
- wymianę instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji solarnej z zasilaniem elektrycznym;
- wymianę opraw i źródeł oświetleniowych;
- roboty wykończeniowe i pozostałe określone w dokumentacji projektowej;
- zapewnienie kierownika budowy;
- wykonanie określonych w SIWZ badań, prób i pomiarów;
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
Kod CPV: 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1
Termin wykonania zamówienia: Wykonawcy będą realizować przedmiotowe części przedmiotu zamówienia zgodnie z harmonogramem realizacyjnym, przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż 15 czerwca 2018 roku, a wykonanie całości zamówienia i zgłoszenie gotowości przekazania nastąpi nie później niż do dnia 27 sierpnia 2018 roku
Opis warunków uczestnictwa oraz sposób oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia poszczególnych części przedmiotu zamówienia może ubiegać się wykonawca/wykonawcy, którzy:
spełniają warunki udziału w postępowaniu;
nie podlegają wykluczeniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
zdolności technicznej lub zawodowej
Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

2. Zdolność techniczna lub zawodowa.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że:
1) w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na termomodernizacji budynku o wartości co najmniej 80 000 zł (brutto), w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych lub modernizacji instalacji c.o. i/lub c.w.u.
2) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Spełnienie ww. warunków udziału dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w postępowaniu daje możliwość Wykonawcy złożenia oferty na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (o których mowa w pkt. 7 SIWZ(16)). Tzn., że Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wystarczy, że wykaże się jedną referencją oraz dysponowaniem jedną osobą do kierowania robotami budowlanymi.
  1. Wykluczenie wykonawcy.
    1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP(1).
    2. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy PZP(1).
    3. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy PZP(1), z uwzględnieniem innych przepisów ustawy PZP(1), w szczególności art. 24 ust. 8, 9 i 10 tej ustawy.
  2. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy PZP(1), przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert:

Lp.

Kryterium

Znaczenie [%]

1

Cena

60 %

2

Okres gwarancji

40 %

Wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach Dla części I: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) Dla części II: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Dla części III: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie ul.Wałowa 5, 47-100 Strzelce Opolskie Termin składania ofert upływa w dniu 31 stycznia 2018 r. o godzinie 9:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi 31 stycznia 2018 r. o godzinie 9:15 w siedzibie Zamawiającego. Oferenci mogą być obecni na pierwszej jawnej części przetargu „sesja otwarcia ofert”.
Termin związania z ofertą: 30 dni
Osoba upoważniona do kontaktu:
Stan zamówienia: Zakończony
Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2010-05-11 13:27:18)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2018-02-27 13:15:47)
Liczba odwiedzin: 192007

Stopka

Data aktualizacji: 8 listopad 2024, Licznik odwiedzin: 21689822
design by fast4net

Zamknij