Biluletyn Informacji Publicznej: Biuletyn Informacji Publicznej GZO

Wyszukiwarka


Biuletyn Informacji Publicznej
Logo BIP


Powiększ tekst
Zmniejsz tekst
Drukuj
powrót

Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia:

Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Strzelcach Opolskich

Nazwa i adres zamawiającego: Gminny Zarząd Oświaty w Strzelcach Opolskich
Data wprowadzenia: 5 marzec 2018
Tryb zamówienia: Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie „przetargu nieograniczonego”, zgodnie z przepisami ustawy PZP(1) (dział II, rozdz. 3 oddz. 1)
Rodzaj zamówienia: Robota budowlana
Znak sprawy: IN.21.2.2018
Opis przedmiotu oraz wielkość zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Strzelcach Opolskich, zgodnie z dokumentacją projektową.
Szczegółowy zakres robót: Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Strzelcach Opolskich, obejmująca:
- roboty rozbiórkowe i przygotowawcze;
- docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu oraz wykonanie nowych parapetów;
- docieplenie ścian fundamentowych;
- zabudowę podnośnika dla osób niepełnosprawnych;
- budowę nowych schodów zewnętrznych wraz z zadaszeniem i spocznikiem;
- remont schodów zewnętrznych przy elewacjach bocznych;
- budowę schodów zewnętrznych z sal zabawowych na plac zabaw;
- wymianę instalacji odgromowej;
- wykonanie instalacji elektrycznej zasilania podnośnika;
- wykonanie instalacji solarnej; - wymianę opraw i źródeł oświetleniowych w pomieszczeniach przedszkola;
- roboty wykończeniowe i pozostałe określone w dokumentacji projektowej;
- zapewnienie kierownika budowy; - wykonanie określonych w SIWZ badań, prób i pomiarów;
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
- wykonanie określonych w SIWZ badań, prób i pomiarów;
- wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych podczas realizacji zadania;
Kod CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00-1 Roboty
Termin wykonania zamówienia: Wykonawca będzie realizować przedmiotowe zamówienie zgodnie z harmonogramem realizacyjnym, przy czym rozpoczęcie robót nastąpi nie wcześniej niż 15 czerwca 2018 roku, a wykonanie całości zamówienia i zgłoszenie gotowości przekazania nastąpi nie później niż do dnia 27 sierpnia 2018 roku. Istnieje możliwość wcześniejszego rozpoczęcia robót po uzyskaniu akceptacji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zarządcy obiektu (dyrektora danego przedszkola). Harmonogram realizacyjny, zostanie sporządzony przez wybranego w postępowaniu wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Harmonogram ten będzie zawierał terminy realizacji oraz ceny brutto wykonania najistotniejszych elementów zadania.
Opis warunków uczestnictwa oraz sposób oceny spełnienia tych warunków:
O udzielenie zamówienia poszczególnych części przedmiotu zamówienia może ubiegać się wykonawca/wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu;
nie podlegają wykluczeniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
zdolności technicznej lub zawodowej.
Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że: 1) w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (zakończył) co najmniej jedno zadanie polegające na termomodernizacji budynku o wartości co najmniej 80 000 zł (brutto), w zakresie docieplenia ścian zewnętrznych lub modernizacji instalacji c.o. i/lub c.w.u. 2) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Wykluczenie wykonawcy.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy PZP(1). 21.4.2. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 8 ustawy PZP(1). 21.4.3. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 24 ust. 7 ustawy PZP(1), z uwzględnieniem innych przepisów ustawy PZP(1), w szczególności art. 24 ust. 8, 9 i 10 tej ustawy. 21.5. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy PZP(1), przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert: Cena 60 % Okres gwarancji 40 %
Wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie Nr 21 8907 1089 2002 0090 6881 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – 47-100 Strzelce Opolskie ul. Wałowa 5 - I piętro – pokój nr 10 (sekretariat) lub dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w Gminnym Zarządzie Obsługi Jednostek, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5, w sekretariacie. Termin składania ofert upływa w dniu 20 marca 2018 r. o godzinie 9:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi 20 marca 2018 r. o godzinie 9:15 w siedzibie Zamawiającego.
Termin związania z ofertą: 30 dni
Osoba upoważniona do kontaktu:
Stan zamówienia: Zakończony
Pliki do pobrania:

Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2018-03-05 10:56:52)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2018-04-06 11:47:41)
Liczba odwiedzin: 192025

Stopka

Data aktualizacji: 8 listopad 2024, Licznik odwiedzin: 21693522
design by fast4net

Zamknij