Menu lewe
Tytuł zamówienia: | Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2018/2019 – etap II | |||||||||||||||
Nazwa i adres zamawiającego: | Gminny Zarząd Oświaty w Strzelcach Opolskich | |||||||||||||||
Data wprowadzenia: | 3 grudzień 2018 | |||||||||||||||
Tryb zamówienia: | Postępowanie zostanie przeprowadzone w trybie „przetargu nieograniczonego”, zgodnie z przepisami ustawy PZP (dział II, rozdz. 3 oddz. 1). | |||||||||||||||
Rodzaj zamówienia: | Usługa | |||||||||||||||
Znak sprawy: | AT II.4075.7.2018 | |||||||||||||||
Opis przedmiotu oraz wielkość zamówienia: |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w gminie Strzelce Opolskie do szkół, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych w okresie od 2 stycznia 2019 r. do 21 czerwca 2019 r. (maksymalnie 106 dni dowozu).
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części): Część I: dowóz trzynastu uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Oświatowych „Ósemka” w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Ks. Wajdy 3, zgodnie z poniższym wykazem miejsc ustalonych dla Wykonawcy:
Uczniowie mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu.
Część II: dowóz jednego ucznia niepełnosprawnego* do Zespołu Placówek Oświatowych „Ósemka” w Strzelcach Opolskich, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Ks. Wajdy 3, zgodnie z poniższym wykazem miejsc ustalonych dla Wykonawcy:
(*dziecko ze względu na rodzaj niepełnosprawności przewożone jest w foteliku samochodowym i nie ma możliwości – również z uwagi na indywidualne zajęcia w szkole – na dowóz razem z pozostałymi dziećmi wspólnym przewozem).
Część III: dowóz dziewięciu uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Niepublicznych Szkół Specjalnych w Kędzierzynie-Koźlu, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piastowska 19, zgodnie z poniższym wykazem miejsc ustalonych dla Wykonawcy:
Uczniowie mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu.
Część IV: dowóz dwóch uczniów niepełnosprawnych do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Zdzieszowicach, 47-330 Zdzieszowice, ul. Nowa 3, zgodnie z poniższym wykazem miejsc ustalonych dla Wykonawcy:
Uczniowie mają wystarczającą sprawność ruchową, aby korzystać ze zwykłych siedzeń pojazdu
| |||||||||||||||
Kod CPV: | 60.13.00.00-8 | |||||||||||||||
Termin wykonania zamówienia: | Wykonawca będzie realizować przedmiotowe zamówienie od dnia 2 stycznia 2019 r. lub od dnia następnego po podpisaniu umowy, jeżeli jej podpisanie nastąpiłoby po 2 stycznia, do dnia 21 czerwca 2019 r. | |||||||||||||||
Opis warunków uczestnictwa oraz sposób oceny spełnienia tych warunków: |
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zapewniające prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że:
w okresie ostatnich sześciu lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał (zakończył) przynajmniej jedno zadanie o wartości co najmniej 30 000 zł (brutto) w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół, za wyjątkiem zadania nr 2, dla którego nie określa się minimalnej kwoty wykazywanego zadania. W przypadku składnia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, wystarczy wykazanie zakończenia jednego zadania o wartości co najmniej 30 000 zł (brutto).
| |||||||||||||||
Kryteria oceny ofert: |
| |||||||||||||||
Wadium: | Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); Dla zadania nr 2 – wadium nie jest wymagane; Dla zadania nr 3 – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100); Dla zadania nr 4 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100); | |||||||||||||||
Miejsce i termin składania ofert: | Ofertę na wykonanie przedmiotowego zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy złożyć w Gminnym Zarządzie Obsługi Jednostek, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Wałowa 5, w sekretariacie. Termin składania ofert upływa w dniu 11 grudnia 2018 r. o godzinie 9:00. | |||||||||||||||
Miejsce i termin otwarcia ofert: | Otwarcie ofert nastąpi 11 grudnia 2018 r. o godzinie 9:15 w siedzibie Zamawiającego. | |||||||||||||||
Termin związania z ofertą: | Wykonawca będzie związany ofertą przez 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. | |||||||||||||||
Osoba upoważniona do kontaktu: | Marta Mic-Żminkowska | |||||||||||||||
Stan zamówienia: | Zakończony | |||||||||||||||
Pliki do pobrania: |
|
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2010-08-04 18:10:59)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2019-01-03 07:09:23)
Liczba odwiedzin: 191990
Informację wprowadził(a): Jarosław Pietrucha (2010-08-04 18:10:59)
Informację zmodyfikował(a): Jarosław Pietrucha (2019-01-03 07:09:23)
Liczba odwiedzin: 191990